Subject: FW: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi kooskõlastamine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jul 2024 13:35:00 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/9568-7

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, July 19, 2024 1:21 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' <[email-masked]>
Subject: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

OÜ Keskkonnaprojekt esitab „Rail Baltica Harjumaa põhitrassi
raudteetaristu I etapi ehitustööde“ tööprojekti kooskõlastamiseks.

Kooskõlastamiseks on esitatud betoonist karptruubi projekt, mis paikneb
piketil 4+063 ning jääb Suur-Sõjamäe tee alla.

Millal võiksime saada projekti sobivuse kohta tagasisidet?

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172